BAGAIMANA WAJAHKU DI PADANG MAHSYAR (HIDAYAH)


Sebahagian daripada mereka, ada yang berwajah seperti kera, ada juga yang berwajah seperti babi,
ada yang dalam keadaan terbalik di seret dengan keadaan kaki di atas dan kepala di bawah, ada juga yang yang dihimpunkan dalam keadaan buta dan diiring, dan ada juga yang tuli serta bisu dan tidak berakal...

Kelak, saat hari kiamat tiba, golongan manusia dan jin akan dikumpulkan di padang mahsyar. Setiap manusia dikumpulkan berdasarkan golongannya. Dengan berbagai rupa dan wajah yang sama sekali berbeza dibandingkan saat di dunia.

Ada yang berwajah babi, kera, buta matanya, dan berbagai-bgai lagi. Semua ini bergantung amal perbuatan mereka semasa hidupnya.

Buku yang sedang berada di tangan anda inj menghurai secara terperinci perjalanan manusia sejak memasuki alam kubur hinggalah dikumpulkan di Padang MAahsyar. Serta gambaran betapa huru-hara dan dahsyatnya keadaan di sana nanti.

Dijelaskan juga bagaiamana bentuk tubuh serta keadaan wajah-wajah manusia pada hari itu. Bersesuaian dengan amal kebaikan atau amal dosa mereka semasa hidup di dunia ini.

Dikemaskan dengan menarik menggunakan Bahasa yang sanrtai dan gambaran-gambaran yang mampu menggetarkan kalbu. Amat sesuai buku ini dibaca oleh setiap muslim yang ingin mempersiapkan diri menghadapi hari itu dengan selamat. Sehingga akhirnya mampu meraih syafaat daripada Nabi s.a.w bagi mereka yang istiqamah menjalankan syariat islam dengan benar.

===========================
Format: Paperback
Saiz: 8.5" x 12”
ISBN: 9789670267906
Jumlah Muka Surat: 212
Berat (Kg): 0.25
===========================


Read More Click Here

email Marketing

CHANNEL TELEGRAM

Search kami di @dkedaibuku atau layari https://telegram.me/dkedaibuku

Sekian Terima Kasih.

NakBisnes
https://telegram.me/nakbisnes