Kini…Saya bersedia untuk membantu anda hasilkan income melalui SUBLET PREMIUM ini.

BIAR BETUL! STRATEGI SULIT Otai-otai Hartanah BUAT DUIT TEPI Yang Saya TIRU & FOLLOW Secara PART TIME Hasilkan... RM4,874.70 SEBULAN TANPA HARTANAH SENDIRI Kini Saya Dedahkan Teknik, Strategi SIMPLE & KACANG GILA Bisnes Hartanah Buatkan Anda Hasilkan FAST BIG INCOME Sepantas 10 Hari.

CABARAN PELABURAN HARTANAH
Inilah cabaran yang membuatkan saya PENING KEPALA dahulu sebelum saya terjun ke dalam bidang hartanah ini…

MEMERLUKAN MODAL YANG TINGGI
Untuk membeli sesebuah rumah, memang tidak dinafikan anda memerlukan modal yang tinggi.Contohnya untuk membeli rumah yang berharga RM 100k anda memerlukan deposit sebanyak 10% dari jumlah rumah tersebut iaitu sebanyak RM 10k.

BANK SUSAH NAK BAGI PINJAMAN
Sejak 2 tahun yang lepas, kadar kelulusan pinjaman perumahan telah menurun.Ini adalah kerana pihak Bank Negara telah memperketatkan syarat-syarat bagi seseorang itu boleh mendapatkan pinjaman perumahan.Keadaan ini menyebabkan ramai orang yang tidak dapat membeli rummah ketika ini

HARGA HARTANAH YANG MAHAL
Peningkatan kos pembinaan dan terdapat cukai baru yang dikenakan sedikit sebanyak mempengaruhi harga hartanah ketika ini. Memang betul harga rumah ketika ini hanya mampu tengok dari mampu milik.

TIDAK TAHU KAWASAN MANA YANG HOT
Kebanyakan pembeli rumah hanya membeli rumah di kawasan-kawasan yang susah untuk disewakan semula.Sekiranya pembeli tersebut tidak mengkaji kawasan yang ingin dibeli maka akan terpaksalah pemilik cover duit installment bank setiap bulan guna poket sendiri.

KURANG ILMU DALAM HARTANAH
Nak melabur dalam hartanah tapi tidak mahu melabur dalam Ilmu hartanah.Ini memang berlaku kepada masyarakat hari ini.Kesilapan dalam menetapkan pembelian dan strategi pembelian sesebuah rumah boleh menyebabkan rumah yang dibeli menjadi liabiliti dan bukan aset.

TAKUT ,RISAU TAK YAKIN
Modal dah ada,ilmu dah ada tapi tak berani pula nak membeli.Banyak kes yang berlaku apabila melihat sesuatu rumah yang berkualiti, (bawah MV,dekat dengan MRT,kawasan dah memang cun,demand pun ada) tetapi bila nak bayar untuk booking tak berani.Tidak berani untuk menghadapi risiko sebagai pelabur hartanah
Habistu…
MACAMANA NAK HASILKAN

INCOME DARI HARTANAH
Waktu mula-mula dulu saya pun tercari-cari juga apakah strategi yang PALING SENANG untuk menjana pendapatan melalui hartanah ini.Saya tanya macam-macam orang apa yang boleh buat kalau nak main dengan hartanah ini sehinggalah saya terjumpa dengan satu teknik ini dan saya buat terus.

Alhamdulillah teknik ini MENJADI dan memberikan pendapatan sampingan yang LUMAYAN.

Yang PALING BEST teknik ini tak memerlukan saya membeli rumah pun,tapi saya cuma menggunakan rumah orang lain…

Teknik ini dinamakan SUBLET.

SUBLET ni bahasa mudahnya “sewa atas sewa”. Kita Sewa rumah, naik taraf hartanah (renovasi dan lengkapkan perabot) kemudian sewakan semula rumah tersebut dengan nilai yang lebih tinggi.

Keuntungan yang dieperolehi adalah melalui penolakan semua kos yang terlibat (sewa+api+air dll).

Katakan sewaan dari pemilik rumah : RM 400/bulan
Sewakan semula kepada orang lain : RM 750/bulan
Keuntungan yang diperolehi adalah : RM 750-RM 400 = RM 350 /bulan
Ini baru untuk satu rumah..kalau kita ada 10 rumah? Rm 350 x 10 = RM 3,500/bulan.

WOW..Menarik bukan?
TEKNIK SUBLET NI BOLEH JANA PENDAPATAN TANPA HARTANAH SENDIRI

Naper? Tak Percaya Ker? Klik Tengok Ni...



1. Pastikan jumlah pembelian adalah RM150 & ke atas.
2. Pastikan semua produk yang dibeli berada dalam Kategori A (Diskaun 40% & ke bawah)
3. Jangan campur produk Kategori A & Kategori B dalam satu order. Buat order berasingan.

++++++++++++++++++++++++
#BorongBukuOnline
#NakBisnes